Traffic

Saturday, June 25, 2011

Μελιτζάνες με χοιρινό στο φούρνο / Melanzane con maiale al forno

Δουλεύω...όχι με ιδιαίτερη ζέση είναι η αλήθεια...χτυπάει η πόρτα...σηκώνομαι,ανοίγω,ο επτάχρονος ξάδερφός μου,ο Γιάννης.



" Γειά σου John "

" Γειά..." (παύση) " Χάααρη,είναι αλήθεια ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες βγάζουν πιο πολλά λεφτά ; " αυτό το παιδί ώρες ώρες με τρελαίνει!

" Ποιοιοιοιοί ; "

" Οι ελεύθεροι επαγγελματίες "

" Αλήθεια είναι,πού το άκουσες αυτό ; "

" Στον Αυτιά ",κάνει μια παύση,"αυτόν γιατί τον λένε Αυτιά ; αφού δεν έχει μεγάλα αυτιά... "

" Γιατί όλοι θέλουν να του τα τραβήξουν "

" Γιατί είναι μαλ_κας... ε ;"

" Εχμ... μάλλον...αλλά ας μη βρίζουμε ε "

" Όταν είναι ο μπαμπάς μου δε βρίζω " ,αποστωμοτικός οι μικρός, " Χάαααρη εσύ πώς και δε με μαλώνεις ποτέ ; "

" Γι' αυτό φροντίζουν οι γονείς σου Γιάννη μου,εμένα ο ρόλος μου είναι να σε κακομαθαίνω "

" Τελικά εγώ τί να γίνω ; Να γίνω δικηγόρος ; "

" Δεν βγάζουν όλοι οι δικηγόροι πολλά λεφτά,λίγοι μόνο...γιατί θες να βγάζεις πολλά χρήματα ; "

" Για να πάρω Λαμποργκίνι...Χάαααρη τί να γίνω ; Να γίνω κ εγώ ______ " κ αναφέρει αυτό που έχω σπουδάσει,δεν προλαβαίνω να απαντήσω,ρίχνει μια ματιά στη βιβλιοθήκη μου και συνεχίζει ακάθεκτος, " άσε τα βιβλία σου είναι πολύ μεγάλα,θα βρω κάτι άλλο " τον κοιτάω έκπληκτος...αλλάζει θέμα... " τί θα κάνεις αύριο ; θα βγεις με την Κλεοπάτρα ; "

" Όχι Γιάννη μου χωρίσαμε "

" Ααααα...κάνει με έκδηλη χαρά κ ένα σχεδόν εκνευριστικό ενθουσιασμό θα με πας στο Allou fun park τότε ; " θεέ μου τι μπαγάσας,τον ξανακοιτάω λίγο πιο άγρια αυτή τη φορά...

" Γιάννη να σου πω κάτι,το σκέφτηκα,εγώ λέω να γίνεις πολιτικός "

" Σαν τον Πάγκαλο ; " ρωτάει και χαχανίζει,τί να του πεις τώρα ; ποιόν Έλληνα πολιτικό να του παρουσιάσεις ως πρότυπο,ξαφνικά σοβαρεύεται, " Όμως το επόμενο Σάββατο θα με πας ε ; το’ χαμε πει "

" Αφού,στο είχα υποσχεθεί...άλλωστε ένα παιδάκι έχω εγώ... " απαντάω με περισσή αφέλεια

" Χάααρη εσύ δε θα κάνεις παιδιά ; " με κατακεραυνώνει ανυπερθέτως ο μπόμπιρας...τελικά δεν τον κόβω να πηγαίνει στο λούνα παρκ.

" Τί να σου πω ; αν βρω μια γυναίκα που να την αγαπάω και να με αγαπάει... "

" Καλά θα ψάχνω κ εγώ"

" Τί θα κάνεις καμάρι μου εσύ ; "

" Θα το πω στην καινούργια δασκάλα,30 είναι,ξανθιά,οι ξανθιές σου αρέσουν ; κ άμα δω καμιά στο δρόμο θα ρωτάω " έχω φτάσει στα όρια μου,πάω στο ψυγείο κ ανοίγω μια μπύρα

" Θα κάτσεις να φάμε ; "

" Ναιιιιι ! Θα μαγειρέψουμε μαζί ; να είμαι ο λατζέρης ; "

" Σήμερα ειδικά έχεις να πλύνεις πιάτο...όλη τη Villariba κ όλο το Villabajo "

" Κάνουμε μακαρόνια με ελιές ; "

" Όχι σήμερα θα κάνουμε μελιτζάνες "

" Χάααρη... "

" Πρόσεξε τι θα πεις "

" Δε μ’αρέσουν και πολύ οι μελιτζάνες "

" Θα σ’ αρέσουν "


Υλικά

Χοιρινό μπούτι κομμένο σε μικρές μερίδες

Μελιτζάνες φλάσκες μικρές (είναι σε σχήμα ακόμη στενόμακρες,τις διαλέγουμε μια,μια αν χρειαστεί,δεν χρειάζονται ξεπίκρισμα)

Φρέσκες ντομάτες τριμμένες

πατάτες (λίγες και προεραιτικά)

1 πιπεριά

Κρεμμύδι

Σκόρδο

Πάστα μαύρης ελιάς

Κόκκινο κρασί

Μαιντανός

Κύμινο (σπόρους κ σκόνη)

Κανέλλα (λίγη)

Αλάτι

Πιπέρι

Ελαιόλαδο



Εκτέλεση

1) Αφαιρούμε το λίπος του κρέατος,το κόβουμε σε σχετικά μικρές μερίδες.Αρωματίζουμε λάδι με σκόρδο (στη συνέχεια αποσύρουμε) και στη συνέχεια θωρακίζουμε το κρέας μας,αλάτι πιπέρι,κύμινο (σε σπόρους) και τέλος όταν ροδίσει το σβήνουμε με κόκκινο κρασί.

2) Κόβουμε τις μελιτζάνες μας σε κομμάτια 4 εκατοστών και τις τηγανίζουμε +/- πατάτες ,Τις αφήνουμε στο τρυπητό να στραγγίξουν απ’το λάδι.

3) Σωτάρουμε σκόρδο και κρεμμύδι σε ελαιόλαδο και στη συνέχεια ρίχνουμε τη φρέσκια ντομάτα κι αφού τραβήξει λίγο,αλάτι πιπέρι,κύμινο (σκόνη),κανέλλα,μαιντανό,παστα ελιάς και την πιπεριά

4) Μοντάρουμε τα υλικά μας σε ταψί φούρνου κ ψήνουμε για περίπου 1,5 ώρα στους 180.Καλό είναι στην επιφάνεια να αρχίζει να αρπάζει πριν το βγάλουμε.

Καλή όρεξη



Melanzane con maiale al forno

Ingredienti


Maiale (un taglio magro)

Melanzane tonde baby

Pomodori freschi tritati

Patate (poche)

1 peperone verde

Cipolle

Aglio

Pasta di olive nere

Vino rosso

Prezzemolo

Cumino (in semi e polvere)

Canella (poca)

Sale

Pepe

Olio d’ oliva


Esecuzione

1) Tagliamo la carne in pezzi relativamente piccoli.In una casseruola soffrigiamo l' aglio che poi viene rimosso ed in seguito si rosola bene la carne,agiungendo sale,pepe e cumino in semi e infine si spegne col vino rosso.

2) Tagliamo le nostre melanzane in pezzi di 4cm e le friggiamo.Idem per le patate.Una volta fritte si pongono nel collapasta.

3) Si prepara il sugo facendo un soffrito di aglio e cipolla al quale si aggiunge poi il pomodoro e man mano sale pepe cumino in polvere,canella,pasta d'olive nere e il peperone verde in pezzi.

4) Mettiamo la carne e le melanzane in una teglia versandoci sopra il nostro sugo.Si cuoce a 180 per un' ora e mezza circa.

Buon apettito


23 comments:

Ερμιόνη said...

Χα χα χα!! Θεούλης ο Γιάννης! Λατζέρης-προξενήτρα με άποψη και χιούμορ!
Όσο για το φαγητό σου κι εγώ δεν πολυσυμπαθώ τις μελιτζάνες, αλλά αυτές ανετότατα τις τσάκιζα!!!

Anonymous said...

ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ!ΧΑΧΑΧΑ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ!ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΕΛΙΤΖΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑ....ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡΙΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!
ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΦΙΛΙΑ Χ 2

Lost Gastronaut said...

Γειά σου Ερμιόνη ! νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να δοκιμάσειες να φτιάξεις αυτό το πιάτο.Ίσως αναθεωρήσεις για τις μελιτζάνες.Είναι πραγματικά πολύ νόστιμο.

Lost Gastronaut said...

Σουπέριους ; τί γράφεις Miss Atlacoll 2011 ; Ελπίζω τουλάχιστον να την δοκιμάσεις κάποια στιγμή.Καλό υπόλοιπο Κυριακής κ σε σένα,φιλιά και στις δυο σας.

Αγγελικη Ν said...

Ένα μπορώ να υποσχεθώ: Θα το μαγειρέψω αυτό το πιάτο! Σ ευχαριστώ!
(Ο Γιάννης το δοκίμασε? Ή την κοπάνησε?)

Lost Gastronaut said...

Γεια σου Αγγελική ! Η συνταγή μπορεί να μην έχει λεμόνι,αλλά έχει κανέλα ;)Οκ μαγείρεψέ το θα περιμένουμε τις εντυπώσεις σου.
Ο Γιάννης όχι μόνο το δοκίμασε,αλλά ενθουσιάστηκε! Από την εμπειρία μου έχω καταλήξει ότι η πιο καλή μέθοδος για να πείσεις ένα παιδί να φάει κάτι είναι να το βάλεις να το μαγειρέψει,εξοικειώνεται με το υλικό,του το ρίχνεις κ λίγο στο παιχνίδι (του έφτιαξα εναν πιγκουίνο από μελιτζάνα κ τρελάθηκε,στην πλάκα και πριν καν το δοκιμάσει έχουν συμφιλιωθεί.

o cosmos tis tonias said...

ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΣΤΟ ΕΞΗΣ:EΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΓΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ:ΠΟΙΑ ΤΥΧΕΡΗ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΕΣΕΝΑ ΤΕΛΙΚΑ???ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ LOST GASTRONAUT ΜΟΥ??

Lost Gastronaut said...

Γειά σου Τόνια και σ'ευχαριστώ :) Ποιά θα με πάρει ; ή ποιά θα πάρω ; Εεεε αφού είμαι τόσο καλός κάποια από τους Αγίους Τόπους φαντάζομαι.

o cosmos tis tonias said...

....και με χιούμορ.Άμα σου λέω εγω!!Πολλά φιλιά.Να είσαι και να περνάς πολύ καλά.!!!

manousina said...

O Γιάννης μου θυμίζει τον δικό μου ανιψιό, οι ατάκες του οποίου μας αφήνουν άφωνους. Και είναι τρελλός μαλαγάνας!!!!! πώς να τους χαλάσεις χατίρι; ένα βλέμμα, μια αγκαλιά, έλα θειούλα και σε κάνουν κομμάτια....
Η συνταγή σου Χάρη μου, μου αρέσει πολύ καθώς έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στις μελιτζάνες!!!

Royal Coconut said...

Μου αρέσουν....όλα σου! ΟΙ μελιτζάνες με τα συν και τα πλην, το πιάτο, τα μπαχαρικά σου, το στυλ σου... Για μένα πλέον ο found gastronaut :))

crispy said...

Chapeau, mon vieux!
Το φαγητό ήταν εκπληκτικό!! Όλοι το λάτρεψαν!
(Έβαλα και πατάτες οι οποίες οφείλω να ομολογήσω έγιναν ανάρπαστες!)

Lost Gastronaut said...

Γειά σου Μανουσίνα,πράγματι ορισμένα παιδιά είναι πολύ χαρισματικά ;)
Οκ ελπίζω κάποια στιγμή να το δοκιμάσεις και να μας πεις τις εντυπώσεις σου ή τις ενστάσεις σου.Να ' σαι καλά.

Lost Gastronaut said...

Mrs. Royal Coconut σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια,σας διαβάζω πολύ καιρό και μπορώ να πω ότι η εκτίμηση είναι αμοιβαία ;) Το μόνο πρόβλημα που έχω με το μπλογκ σου είναι ότι πολύ συχνά δε μου φορτώνει τις φωτογραφίες...Auf wiedersehen

Lost Gastronaut said...

Crispy μου με τα Γαλλικά δεν τα πάω πολύ καλά...Αυτό τώρα με το παλιό καπέλο ιδιωματισμός θα πρέπει να 'ναι,δε μας το μεταφράζεις σε απλά Ελληνικά ; Καλές κ οι πατάτες κ εγώ βάζω λίγες αλλά δεν τις συγκρίνω με τις γλυκιές μελιτζάνες,αυτό το φαγητό τείνει να γίνει από τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά φαγητά,μεχρι να κάνω την αναρτηση το έχω φτιάξει 5 φορές για να καταλήξω στην τελική συνταγή :)

Anonymous said...

Οι μελιτζάνες είναι το αγαπημένο μου φαγητό! Και με κρέας σούπερ

Lost Gastronaut said...

;)

Royal Coconut said...

Ενδιαφέρον! Για κάτσε να το κοιτάξω.. ίσος επειδή το έχω κάνει σαν λατέρνα με τόσα στολίδια γύρω γύρω...

Αγγελικη Ν said...

Λοιπόν ήταν καταπληκτικό! Πολύ νόστιμο, αρωματικό, γευστικό, πολύ μας άρεσε!
Σ ευχαριστώ!

Ειρήνη said...

πολυ ωραια η συνατγη σου, κυριακατικο φαγακι, εξαιρετικο!

Lost Gastronaut said...

@ Αγγελική : χαίρομαι ! να ' σαι καλά :)

Lost Gastronaut said...

@ Ειρήνη: σ' ευχαριστώ πολύ ;)

Anonymous said...

χρονια πολλα με υγεια,πολυ αγαπη με αμετρητη αισιοδοξια και δημιουργικοτητα!!!misirlou & maria